Szkolenie z obsługi klienta
Szkolenie z obsługi tzw. Trudnego Klienta odbywa się w formie warsztatów i pozwoli zwiększyć sprzedaż,
Szkolenie z obsługi tzw. Trudnego Klienta odbywa się w formie warsztatów i pozwoli zwiększyć sprzedaż,
Szkolenia są przydatne w każdej firmie, ponieważ w ten sposób można rozwijać zdolności pracowników, dlatego
W obecnych czasach, gdy znajomość języka angielskiego jest dość powszechnym zjawiskiem, rynek pracy zaczyna potrzebować
Masz problem ze znalezieniem pracy? Chciałbyś pracować za granicą? Poszerzyć horyzonty i zrobić międzynarodową karierę?
Jeśli planują Państwo konferencję lub szkolenie w miejscu zapewniającym uczestnikom komfort i wypoczynek, malowniczym zakątku
Operując we współczesnym rynku często można spotkać się z określeniem „lead”. Termin ten oznacza potencjalnego
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych to dosyć rozległa dziedzina wiedzy, która ma zastosowanie w wielu
W Warszawie znajduje się wiele obiektów wyposażonych w sale konferencyjne, jednak trudno jest znaleźć miejsce
W Polsce istnieje kilkanaście tysięcy firm transportowych oraz kilka tysięcy firm spedycyjnych. Zapotrzebowanie na transport
Autoprezentacja jest bardzo ważna. To swoisty marketing swojej własnej osoby. To, jak inni nas widzą,
Czy twoje biuro odpowiada normom bhp? Jakie właściwie one są ? Co stanie się, jeśli
Techniki negocjacji to jeden z najważniejszych elementów, kiedy jesteśmy zatrudnieni na odpowiedzialnym stanowisku i mamy
Szkolenia menadżerskie to bardzo specyficzna nisza, dlatego równie specyficzne muszą być narzędzia wykorzystywane do promowania
Nawet szkolenia o najwyższym poziomie kształcenia mogą być mało popularne przez źle prowadzoną reklamę. Tym
Rynek szkoleń w Polsce ma już za sobą największy boom. Okres prosperity jaki trwał dobre
Firmy szkoleniowe, w zależności od specyfiki biznesu, ale także od przyjętej strategii marketingowej, stosują bowiem różne narzędzia