Ile kosztuje audyt SEO?

Ile kosztuje audyt SEO?

Prowadząc mały albo duży biznes, którego podstawą jest witryna internetowa, musimy pamiętać o tym, że dobry produkt to nie wszystko. Kluczową sprawą w sieci jest bowiem to, czy nasza strona wyświetla się wysoko we wszelkich wynikach wyszukiwania. Treści, które się na niej znajdują muszą także być nasycone odpowiednimi frazami oraz słowami kluczowymi, które spowodują zwiększony ruch w naszej witrynie. To będzie miało bezpośrednie przełożenie, np. na sprzedaż, a co za tym idzie – na zyski. Warto więc inwestować w różnorodne udogodnienia oraz ulepszenia, dzięki którym zyskamy więcej klientów oraz klientek. Jeśli więc mamy wrażenie, że moglibyśmy zyskać więcej, ale nasza strona w sklepie e-commerce nie wyświetla się tak, jak byśmy tego chcieli, być może czas poprosić o pomoc. Solidny audyt SEO przeprowadzony przez profesjonalną firmę może przynieść naprawdę zaskakujące efekty. Wydatek nie jest może najmniejszy, ale z pewnością zwróci się nam w niedalekiej przyszłości. Dobrze by było się nad tym poważnie zastanowić.

1. Skuteczny audyt dla sklepów e-commerce – tylko z najlepszymi

2. Dokładna analiza oraz przemyślany plan naprawczy – wspaniały efekt końcowy

Skuteczny audyt dla sklepów e-commerce – tylko z najlepszymi

Gdzie więc możemy znaleźć w pełni profesjonalny audyt seo dla sklepu e-commerce? Najprostszym rozwiązaniem będzie tutaj zasięgnięcie języka wśród znajomych, którzy mieli już okazję zlecić taką analizę własnego sklepu, czy też strony sieciowej. Jeśli jednak nie mamy takich możliwości, to dobrym rozwiązaniem będzie skorzystanie z pomocy Internetu. Znajdziemy tam sporo podmiotów, dla których skomplikowane oraz wszechstronne audyty SEO są chlebem powszednim. Jedną z firm tego typu, która z pewnością nas nie zawiedzie na tym odcinku, jest Inclick.pl. Do każdego wyzwania podchodzą oni ściśle indywidualnie, przeprowadzając szczegółową analizę problemów, które powodują, że nasza strona nie wyświetla się najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wydatki na reklamę w Internecie nie zawsze muszą się przekładać na zadowalające efekty. Okazuje się, że dobrze przeprowadzony audyt może tutaj wiele zdziałać. Oczywiście o ile zostanie zrobiony zgodnie z zasadami sztuki. Koszta takiego działania w zależności od jego zakresu mogą wynieść od tysiąca dziewięciuset do prawie pięciu tysięcy złotych. W kosztach tych trzeba uwzględnić, m.in. roboczogodziny pracy specjalistów, czy też koszta użycia specjalistycznych programów komputerowych, które umożliwią skutecznie działania naprawcze. Na szczęście wydatek ów będzie miał charakter jednorazowy, a nasz potencjalny zysk stanie się długofalowym. Pamiętajmy także o tym, że dokładne określenie kwoty, jaką trzeba będzie przeznaczyć na audyt, będzie możliwe po przeprowadzeniu szczegółowej analizy zagadnienia. Różne witryny oraz strony mogą wymagać różnych poprawek. W niektórych przypadkach wystarczą działania kosmetyczne, gdzie indziej taniej będzie zbudować nową witrynę, niż inwestować w naprawę starej.

Dokładna analiza oraz przemyślany plan naprawczy – wspaniały efekt końcowy

W przypadku każdego audytu zostanie przeprowadzona skuteczna analiza w zakresie on-page, off-page a także w zakresie technicznego SEO. Można się pokusić o przeprowadzenie działań naprawczych w oparciu o darmowe programy umożliwiające tego typu działania, ale nie zastąpią one prawdziwego audytu, dopasowanego do danej strony. Analiza on-page dotyczy treści zawartych bezpośrednio na naszej stronie sklepu e-commerce. Działanie off-page jest związane z tym, co się dzieje poza naszą stroną, np. jeśli chodzi o strukturę linków zewnętrznych. Analizy technicznego SEO mówią o tym, jak reagują roboty wyszukujące strony na naszą witrynę oraz o tym, jak nasz sklep wyświetla się w wyszukiwarce Google. Na podstawie tego typu działań powstaje obszerny dokument audytowy, który może liczyć kilkadziesiąt, a czasem i więcej stron. Punkt po punkcie, strona po stronie mamy tam wypisane wszelkie działania naprawcze, które należy wprowadzić, aby nasza witryna stała się o wiele lepiej wyszukiwana oraz widoczna w Internecie. W zależności od wielkości serwisu internetowego, który podlega takiemu dokładnemu audytowi, jego stworzenie może zająć od kilku do kilku do kilkudziesięciu dni. Ważną sprawą jest to, żeby wszelkie poprawki zostały wprowadzone zgodnie z planem naprawczym. Wtedy możemy się spodziewać naprawdę spektakularnych efektów, które będą miały przełożenie na zwiększenie naszych dochodów w niedalekiej przyszłości. W większości przypadków plan naprawczy wprowadzają w życie twórcy dokumentu audytowego. Czasami przedsiębiorstwa samo wprowadzenie efektów audytu w życie zlecają swoim strukturom. Dobrze by było jednak, gdyby wówczas analityk-audytor został koordynatorem takich działań. To z pewnością usprawni oraz ułatwi wprowadzanie planu w życie, a także skróci czas tych działań. Audyt zlecony fachowcom z Inclick.pl będzie pomysłem, który przyniesie wiele dobrego i spowoduje, że nasz sklep e-commerce z pewnością zwiększy w przyszłości swoje obroty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *