
Czym są standy reklamowe?
W dzisiejszym świecie dla wielu działalności kluczowe znacznie ma dobrze poprowadzony marketing, który swoimi działaniami będzie się wyróżniał na tle licznej konkurencji. Odpowiednia reklama jest w stanie przyciągnąć szerokie grono odbiorców, a tym samym potencjalnych klientów. Jedną z lepszych i skuteczniejszych form prezentacji produktów, są standy reklamowe.
Czym są standy reklamowe?
Standy reklamowe są nośnikami zewnętrznej reklamy, przy których tworzeniu dopuszczana jest duża dowolność, bowiem nie mają one ściśle określonych wymiarów czy wyglądy. Ich głównym zadaniem jest wspieranie sprzedaży. Ze względu na to, że mogą być umieszczane w wielu różnych miejscach i reklamować różnego rodzaju produkty, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Jest to elastyczna forma reklamy, którą w łatwy i ciekawy sposób można dostosować do indywidualnych potrzeb.
Gdzie sprawdzą się standy reklamowe?
Standy reklamowe są niezastąpionym narzędziem służącym wsparciu sprzedaży, promocji marki czy produktu. Dobrze zaprojektowane przyciągają wzrok, można je także zastosować w dowolnym miejscu, co sprawia, że jest to uniwersalna i skuteczna forma reklamy. Wbrew pozorom stojaki reklamowe są spotykane nie tylko w punktach handlowych. Coraz częściej swoje zastosowanie znajdują również w bibliotekach, muzeach, placówkach medycznych, w urzędach czy na równego rodzaju targach. Najważniejszym zadaniem standów reklamowych jest zwrócenie uwagi klienta i zainteresowanie go prezentowanym produktem. Standy reklamowe w zależności od materiałów, z jakich zostały wykonane, mogą być stosowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków.
Czy warto inwestować w standy reklamowe?
Standy reklamowe mają zwracać uwagę klientów, intrygować i ciekawić, co ma skutkować podjęciem przez nich odpowiednich działań, czyli po prostu zakupu prezentowanego produktu. Standy reklamowe stanowią nie tylko prezentację produktu, ale również mogą być pomocne przy kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Przedsiębiorstwa, które decydują się na tę formę reklamy, mogą liczyć na długofalowe korzyści pod warunkiem, że ich standy będą się prezentować w sposób profesjonalny, a przy tym idealnie wpiszą się w ich system komunikacji marketingowej.
Rodzaje stanów reklamowych
Standy reklamowe dostępne są w wielu formach i wariantach, różnych pomiędzy sobą pod wieloma względami, dlatego też jest to bardzo uniwersalna forma reklamy, doskonale sprawdzająca się w wielu przypadkach.
Ze względu na materiał wykonania standy można podzielić na:
- standy z materiałów miękkich -tanie ale mało wytrzymałe, najlepiej będą se sprawdzały wewnątrz budynków;
- standy z materiałów twardych – wytrzymałe, dlatego będą się sprawdzały przez długi czas;
- standy nadmuchiwane – uniwersalne, o dużej stabilności, mobilności oraz wodoszczelności.
Mając na uwadze formę i zastosowanie, standy reklamowe można podzielić na płaskie, eliptyczne, standardowe, standy z podświetleniem oraz wieże reklamowe.