Domków w górach, które właściciele chętnie wynajmują, jest w Polsce pewnie kilkanaście tysięcy. Jednym z ośrodków turystycznych oferujących możliwość wynajęcia domku w górach jest ośrodek “Wczasy pod Gruszą”. Zobacz w jaki sposób się wyróżnić, aby to właśnie do nas chcieli przyjeżdżać potencjalni turyści? Jakie ruchy reklamowe wykonać, aby zostawić konkurencję w tyle?

Pokaż się i bądź wiarygodnym

Przede wszystkim ważne jest, aby o naszym miejscu usłyszeli inni ludzie. Dlatego trzeba skupić się już na samej obecność w Internecie. Co nam w tym pomoże? Rejestracja naszego miejsca na booking.com czy airbnb, obecność w internetowych katalogach czy też konto w mediach społecznościowych. To wszystko elementy, dzięki którym potencjalni turyści dowiedzą się o istnieniu naszego domku, a jednocześnie potwierdzenie naszej wiarygodności. W jaki sposób?

Obecność w mediach społecznościowych potwierdza nasze istnienie, a dużą rolę odgrywają także oceny i recenzje, które można wystawiać w najpopularniejszych kanałach social media czy na stronach bookingowych. Dzięki temu potencjalny turysta wie, że to w naszym górskim domku spędzi miło czas, a nasz nocleg polecany jest przez dziesiątki innych osób. Dlatego też zawsze należy dbać o jak najwyższy standard usługi, aby uniknąć negatywnych komentarzy.

Korzystaj z reklamy internetowej

Kluczowy w tym wypadku może okazać się także remarketing. Często ludzie szukając miejsca noclegowego odwiedzają wiele witryn internetowych i sprawdzają mnóstwo opcji, aby znaleźć ten najlepszy domek i docelowe miejsce wyjazdu. Dzięki remarketingowi, jeśli ktoś zobaczy naszą ofertę, to będzie ona za nim “chodziła” po jego mediach społecznościowych czy inna strona. Już dotarliśmy do osoby zainteresowanej, a teraz dzięki remarketingowi walczymy o konwersje i przekonanie poszukującego do zarezerwowania noclegu.

Ważna jest także reklama chociażby w google adwords – należy pamiętać o tym, że szukający są leniwi. Najczęściej wybierają w wyszukiwarkach pierwszą opcję, która jest najlepiej wypromowania na aukcji google. Dlatego warto sporo ze swoich promocyjnych środków zainwestować w reklamę adwords – to się opłaci!